Přesměrování vnitřní linky ČZU
Přesměrování na mobilní telefon
Na telefonním zařízení zadejte sekvenci *22#0 číslo mobilního telefonu# – příklad: přesměrování čísla 603 603 603 zadáváme *22#0603603603#.
Kontrola – při zvednutí telefonního sluchátka je slyšet přerušovaný tón.
Zrušení přesměrování na mobilní telefon
Zadejte sekvenci #22#.
Kontrola – při zvednutí sluchátka je slyšet dlouhý tón.
V případě, že není možné udělat přesměrování manuálně přímo v kanceláři, je možné založit požadavek přes helpdesk.czu.cz, kde se vybere “Něco potřebuji”, v katalogu služeb se zvolí “Pevné telefony” a “Obecný požadavek na pevné telefony”. Stačí napsat jakou linku chcete přesměrovat a telefonní číslo, kam má být linka přesměrována. Stejné informace lze také zaslat na helpdesk@czu.cz, kde za Vás požadavek založí.