Pokyny vedení fakulty na následující dny od 2.3.2021 / Instructions of the faculty management for the following days from 02.03.2021
Závazné pro aktuální znění (platné k 1. 3. 2021) Rozhodnutí rektora k Zajištění podmínek studia a výkon práce na ČZU (dále jen RR)
S ohledem na Rozhodnutí rektora č. 4/2021 se s platností od 2. 3. 2021 do odvolání stanovuji tyto závazné postupy:
Příjezd na pracoviště z jiného okresu, než je místo výkonu práce:
- Potvrzení od personálního odboru pomocí formuláře na intranetu (viz odkaz v mailu RR), tj. zaměstnanec si stáhne formulář, vyplní adresu bydliště, či místa trvalého pobytu a číslo OP, či cestovního pasu.
- Potvrzení platí jen první týden, pro další období bude postup specifikován.
Vstup do budovy:
- Pouze, je-li přítomnost na pracovišti nezbytná.
- Pouze hlavními vchody se zaměstnaneckou případně doktorandskou kartou.
- Při vstupu do budov je doporučeno dbát zvýšených hygienických opatření, vydezinfikovat si ruce.
- Dle Čl. 4 odst. 3 – vstup osob do budov ČZU -osoby se prokazují:
- negativním testem, maximálně 3 dny starým, nebo
- potvrzením o očkování, nebo
- potvrzením o prodělání onemocnění COVID-19 v posledních 90 dnech
- Testování bude probíhat na Parkovišti P1, roh u řeznictví, v úterý (2. 3.) a středu (3. 3.) od 7.00 do 11.00 hod., po celou dobu bude přítomen pan V. Tůma, tel.: 721 160 849. Další termíny testování budou upřesněny.
- Studenty a návštěvy nutno vyzvedávat, podmínky vstupu stejné jako zaměstnanci.
Provoz v budově:
- Minimalizovat fyzickou přítomnost (využívat Home Office v maximální možné míře). Zodpovídá vedoucí pracoviště.
- Zákaz kontaktních zkouškových termínů od 1. 3. do 28. 3. 2021
- Doporučuje se organizace přes sdílený kalendář docházky útvaru (až na povolené výjimky 1 pracovník na kancelář).
- Pohyb s vhodnou ochranou dýchacích cest (chirurgické roušky, ideálně respirátory či prostředky s obdobnými nebo vyššími kategoriemi ochrany).
- Distribuce respirátorů bude přes pracoviště (tj. katedry a děkanát).
- Při pracovních jednání za fyzické přítomnosti osob zajistit místnost s minimálně trojnásobnou kapacitou míst.
- Úklid budovy – pohyb zaměstnanců také jen s respirátory, zajištěna každodenní desinfekce klik dveří antivirovým přípravkem skupiny anti-Covid-19.
- Provoz děkanátních pracovišť (mezinárodní, VaV a studijní oddělení) bude převážně online, v případě fyzické potřeby pracovníků děkanátu je vhodné si schůzku předem dojednat. Sekretariát bude fyzicky v provozu pondělí – čtvrtek, pátky ve formě Home Office. Projektové oddělení – převážně online.
- Provoz laboratoří – maximálně 3 osoby v jedné místnosti, nutno koordinovat s vedoucím katedry či pověřeným pracovníkem (vedoucí laboratoře).
Pracovní cesty:
- Vyplněné a podepsané formuláře (Zahraniční cestovní příkaz nebo Tuzemský cestovní příkaz), které si pracovník vezme s sebou na pracovní cestu.
Regulations valid from March 2, 2021
Concerning the Rector’s Decision No. 4/2021, the following procedures are established with effect from 02.03.2021 until further notice:
Arrival at the workplace from a district outside of Prague only with confirmation from the employer:
- -You obtain the confirmation from the HR Department issued after filling the online form (the link will be sent by the Rectorate). You need to download the form, fill in the home address and ID or passport number.
- -The confirmation is valid only for the first week, further steps will be specified later.
You may enter the University buildings only:
- -If you are an employee or PhD student
- -if the presence at the workplace is necessary.
- -through the main entrances and by the usage of a card
- -Following Article IV., Paragraph 3 of the Rector´s Decision No. 4/2021, it is mandatory to prove:
- a negative test for COVID 19 no longer than 3 days old, or
- Vaccination certificate, or
- confirmation of COVID-19 disease in the last 90 days.
Testing
- available at Parking Lot P1, near the butcher’s shop, on Tuesday (2. 3.) and Wednesday (3. 3.) from 7.00 am to 11.00 am. Contact person: Mr. V. Tůma tel .: 721 160 849. Further testing dates will be specified.
Contact exams are prohibited from March 1 to March 28, 2021.
Operation inside the Faculty buildings:
- The home office is preferred when possible!
- It is recommended to organize records of attendance at departments via the shared calendar (with exceptions if the employee is alone in the office)
- Movement in the buildings is allowed only with suitable respiratory protection (surgical face masks, ideally respirators or devices with similar or higher protection categories).
- The distribution of respirators is secured through the faculty departments and the dean’s office.
- -Meeting in person could take place only in a room of capacity of three times the persons at the meeting.
- The respirators are obligatory for the cleaning staff and the disinfection of door handles takes place every day.
- The operation of the dean’s office will be mostly online. If needed make an appointment in advance via email communication.
- The staff will be present in person in the secretariat of the dean’s office.
- Operation of laboratories – a maximum of 3 people in one room, must be coordinated with the head of the department or an authorized employee (head of the laboratory).
Work travels:
You need signed and completely filled forms (Foreign travel order or Domestic travel order), which you need to take with you for a whole trip.